Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Καλως σας βρηκα η πως να ψαρεψετε το σκατο απο τη μπανιερα

Καλως σας βρηκα.
Μετα απο 2 χρονια αποχης απο τη μπλογκοσφαιρα επιστρεφω πιο σοφη, πιο ειλικρινης και  σε οποιον αρεσω. Το προηγουμενο μου ιστολογιο εκανα το λαθος και το εκανα γνωστο σε συγγενεις και φιλους και ετσι παντα ενιωθα υπο παρακολουθηση. Τωρα ομως ξερω οτι για να νιωσω καπως τη ανακουφιση του να γραφω οτι, μα οτι θέλω πρεπει να μεινω undercover και καλα κρυμεννη απο ολους!
Να σας πω τα βασικα. Ειμαι μανουλα 2 πανεμορφων αγοριων. Ας τους ονομασουμε Αρη και Αλκη. Ο Αρης ειναι σχεδων 5 ετων, και ο Αλκης σχεδον 2. Ειμαι παντρεμενη εδω και 7 χρονια με τον αντρουλη μου και σε γενικες γραμμες θεωρω πως εχω ολα οσα θελω στη ζωη μου. Υγεια, αγαπη και μια υπερπχη οικογενεια που με υποστηριζει.
Ελα ομως που ειναι και εκεινες οι στιγμες που με κανουν και πνιγομαι και λεω...πως θα τα βγαλω περα θεε μου. Σαν σημερα για παραδειγμα που ο Αρουλης αποφασισε, ενταξει οχι αποφασισε, η κακια ωρα τα εκανε ολα, να κανει κακα μεσα στη μπανιερα. Δεν προλαβε λεει και του εφυγε το σκατο καθως λουνοταν. Εφτυχως ειχα προλαβει και βγαλει τον αλκη απο την μπανιερα 3 λεπτα πριν.
Και ετσι σημερα εμαθα πως καθαριζεις την μπανιερα απο το σκατο!!! Επιμορφωτικο μεν, αηδιαστικο δε.

Αυτα για την ωρα. Θα τα πουμε συντομα καινουριοι αγνωστοι ου φιλοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου