Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Κουρασμενα παλικαρια

Τι σκατα εχω παθει σημερα δεν ξερω. Το αριστερο μου ματι ειναι ολοκκοκινο και πονα οπως φανταζομε οτι θα πονουσε αν ετρωγε μπουνια. Ο λαιμος μου ειναι χαλια και ο βηχας που μου κατσικωθηκε εδω και μα βδομαδα εγινε χειροτερος και τωρα πονω και το γονατο μου....
Σημερα η μαμα μου με τρελανε....καθε τακτα διαστηματα το βλεπει Βασιλισσα του συμπαντος και γνωστης ολων και με τρελλενει στις παρατηρησεις και στις οδηγιες. Καθε τοσο παθαινω και εγω μια εκρηξη, φωναζουμε και μετα ολα οκ μεχρι την επομενη φορα. Αυτο μπορει να παρει και μηνες.
Κατα τα αλλα καλα. Πολυ κουρασμενη ομως ρε παιδι μπυ. Σημερα ξυπνησα ετοιμαστηκα και μετα εφαγα τα νιατα μου και τη ζωη μου να ξυπνησω τον μπαμπα και τον γιο. Ο Αρης δεν ελεγε με τιποτα να σηκωθει, ο Αλκης απο την αλλη που τον ηθελα να μεινει να κοιμηθει ξυπνησε φρεσκος φρεσκος. Και αντε να ντυσεις παιδι οταν εχεις βρεφος σκαρφαλωμενο πανω σου, το οποιο ομως θελει και γαλα μαμαδενιο. Κι ομως, εβγαλα το ενα βυζι εξω και εντυσα και τον Αρη!!!
Πηγαμε με Αρη σχολειο, πηγα εγω στην εθελοντικη μου εργασια και μεσημερακι γυρισαμε να βρουμε Αλκη και γιαγια στο σπιτι. Τα παιδια δεν φαγανε τιποτα, ευτυχως το βραδυ κατι εγινε. Παιξαμε, τσακωθηκαμε, σπασαμε και ενα παιχνιδι καταλαθος(εγω δηλαδη) και κοιμηθηκανε τα παιδια.
Εφαγα και εγω με τον αντρουλη και ηρεμησαμε λιγο και τωρα πια υπνος. Γιατι αυριο και παλι απ´ την αρχη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου